poniedziałek, 5 października 2015

Moja wygrana:)

Oj długo mnie tu nie było. Chciałabym przede wszystkim przeprosić Malinkę za to, że nie dotrzymałam terminu wystawienia opinii o otrzymanych produktach. Trochę mi się życie do góry nogami przewróciło i potrzebowałam czasu, żeby sobie wszystko poukładać (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi) ;)

Zacznę od recenzji żelu do włosów HEGRON. Jest to produkt bardzo silnie i natychmiastowo utrwalający każdą fryzurę. Doskonale sprawdził się w sylwestrową noc, moja fryzurka ani drgnęła:)

Widziałam, że używają go również w pobliskim zakładzie fryzjerskim, więc jest godny polecenia.

Kolejnym produktem, który otrzymałam od Maliny do testowania jest PEELIN ANTYCELLULITOWY 3w1 TOŁPA

Opis producenta:

Wspomaga eliminację cellulitu, silnie wygładza i odnawia skórę. Usuwa zrogowaciały naskórek na 3 sposoby: mechanicznie, enzymatycznie i za pomocą kwasów AHA. Eliminuje nierówności, modeluje i wysmukla ciało. Ujędrnia i uelastycznia skórę. Zwiększa wchłanianie i wzmacnia działanie innych kosmetyków antycellulitowych i pielęgnacyjnych.

Hipoalergiczny- skóra: wrażliwa, każdy rodzaj cellulitu, nierówna struktura skóry i obniżona jędrność

Składniki:

borowina tołpa, kompleks kwasów owocowych AHA z passiflory, winogron i ananasa, ekstrakt z papai, drobinki peelingujące.

Sposób użycia:

nanieś peeling na umytą i wilgotną skórę ciała. Masuj okrężnymi ruchami od stó w góę przez ok. 3-5min, następnie spłucz wodą. Jeżeli masz skórę bardzo wrażliwą - nanieś peeling na całą powierzchnię ciała i pozostaw na ok. 5 min. Następnie spłucz wodą i zastosuj odpowiedni kosmetyk pielęgnacyjny. Stosuj 2 razy w tygodniu.

Moja opinia:

Drobinki peelingujące są dość drobne, ale doskonale wygładzają skórę, staje się ona delikatna.         Co do eliminacji cellulitu, nie mogę się za bardzo wypowiedzieć na ten temat iż wiadomo, że po jednym zastosowaniu nie można wymagać cudu:) Zapach bardzo przyjemny, konsystencja średnio gęsta. Bardzo chętnie użyłabym ponownie tego produktu.

Ps. Mam problem z dodaniem zdjęć:( więc dodam je jutro, mam nadzieję, że mi się uda. Póki co publikuję posta bez zdjęć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz