poniedziałek, 5 października 2015

Moja toaletka+przechowywanie kosmetyków gdzie co i jak!

Hej tak jak obiecałam pokaże wam moją toaletkę skromną ale mi się bardzo podoba chciałam taką komodę kupić z taką duużą szufladą ale kurczę nie mogłam nigdzie znależć więc wybrałam taką ale będę poszukiwać jak się jakaś pojawi co mnie zainteresuję to ta pójdzie na ciuchy :D oczywiście nie wszystkie szuflady są zapełnione mam tylko jedną zapełnioną oraz przy okazji pokażę wam jak i gdzie  przechowuję moje kosmetyki od razu zaznaczam że nie mam dużo kosmetyków jak inne dziewczyny które mają imponującą kolekcję:)

Zacznijmy od toaletki:

Oczywiście mój chłopak musiał wetknąć tam swój portfel i kluczyki  muszę go tego oduczyć:D

Na zdjęciu widać że lustro jest za wysoko ale tak naprawdę to nie jak usiąde do widzę siebie:)

Lustro chciałam większe ale niestety mój chłopak wtrącił swoje trzy grosze i zażądał sobie takie a niech mu będzie:D 

I tak postawię na swoim i będę miała większe:DD

Teraz przybliże wam co się na niej znajduję

Zacznijmy od szkatułek tam przechowuję biżuterie nie mam jej dużo 

obie szkatułki dostałam od chłopaka na gwiazdkę w tamtym roku i tą drugą na urodziny 3lata temu więc nie wiem ile mogły kosztować:))

 W następnym pudełku trzymam waciki... nie wiedziałam gdzie je włożyć więc włożyłam do tego pudełka:D

 

Następnie moje perfumy, mojego chłopaka perfumy. kremy na twarz i pod oczy jakiś  błyszczyk :)

 Następnie w szufladzie tylko jednej trzymam jakieś tam maseczki próbki maści lakiery i masażer z rossmana nie wiem po co go kupiłam ponieważ i tak gonie używam:D

Następnie w półce obok szuflad trzymam część moich kosmetyków typu "pielęgnacja" resztę trzymam w łazience ale to wam pokaże w następnym poście:)

A na ostatnim miejscu pokaże wam gdzie przetrzymuję kosmetyki kolorowe nie mam ich dużo i przechowuję je w kuferku mój kuferek stoi koło komody:)

od razu kochani przepraszam was ale jest on nie za czysty nie miałam czasu sprzątnąć popstrykałam tak na szybko zdjęcia:)

 Jak widzicie nie mam dużo kosmetyków myślę nad ulokowaniem ich w szufladach ale to jest jeszcze nie pewne:D

  

I tak wyglądała moja toaletka ale jak znam siebie to tam będzie milon razy przestawiane dokładane:D

Mam zamiar kupić sobie jakąś lampkę nad lustro albo pod jeszcze nie wiem muszę dokupić jeszcze krzesło  na razie mam takie obkręcane:)

Tak jak pisałam pokaże wam póżniej resztę kosmetyków do pielęgnacji które przetrzymuję w łazience łazienka jest prawie skończona ale jakieś tam poprawki są...

dzisiaj raczej nie zdąże wstawić ale jutro na pewno:)

Oczywiście piszcie czy wam się podoba jak macie jakieś zastrzeżeni to też piszcie

 jeszcze  może się coś zmienić  jak pisałam nie dawno się wprowadziłam i dużo rzeczy mam do zrobienia kupienia ale powolutku nie wszystko od razu:))

z miłą chęcią poczytam wasze opinie ...

Pozdrawiam 

buziaczki 

pa

1 komentarz: