poniedziałek, 5 października 2015

Moje lakiery do paznokci

Witajcie Kochani ;)

Dziś przychodzę do Was z postem kolekcyjnym czyli:  „Moje lakiery do paznokci"

Jak każda z nas zapewne lubi malować paznokcie. Jak to jest u mnie? Bywa różnie :) Dużo zależy od sytuacji :> Przeważnie gdy już ostatecznie muszę ściąć swoje długie paznokcie staram się ich nie malować aby mogły odpocząć od lakieru i pooddychały sobie :)

Na zdjęciu przedstawiam Wam moją całą kolekcje swoich lakierów, jest to nawet duży zbiór ale dla miłośniczek malowania paznokci może okazać się za mały :)

1. Na pierwszym zdjęciu przedstawiam Wam lakiery: 

Od lewej:

* Safari nr. 269 oraz nr. 50

* Ingrid nr. 0 oraz nr. 47

* Vibo

* Sensique nr 226

2. Na drugim zdjęciu przedstawiam Wam lakiery:

Od lewej

* Essence nr. 19 oraz nr. 42

* Vipera

* Astor nr. 356

* Avon viva pink

* Oriflme purple pnk

3. Na trzecim zdjęciu przedstawiam Wam lakiery:

Od lewej:

* L'oreal nr. 501, 502, 305

4. Na czwartym zdjęciu przedstawiam Wam lakiery:

Od lewej:

* Essence lakier do końcówek

* Lovely nr. 180

* Lakier z witaminami

* Pierr Rene nr 115

5. Na piątym zdjęciu przedstawiam Wam lakiery:

Od lewej:

* Revlon post trauma nr. 970

* Vibo diamentowa siła

* Essence gel-look

* Miss sporty 2w1

* Lemax

* EzFlow

6. Na szóstym zdjęciu przedstawiam Wam lakiery:

Od lewej:

* Rimmel nr. 619

*Maybelline nr. 104

7. A tu przedstawiam Wam lakiery Miss Selene :)

Zanim podam ich numerki - powiem kilka słów. Niedawno, będąc na wczasach przez przypadek natrafiłam na te lakiery po czym postanowiłam kupić ich kilka (kilka w dobrym znaczeniu widocznym na zdjęciu :D ) Ze względu na ich pojemność i ich cenę nie wahałam się z zakupem :))

Od lewej:

Nr. 126, 146, 149, 152, 160, 182, 192, 203, 208, 213, 215, 216, 218, 220, 227, 229, 238, 241

Pozdrawiam Was Gorrrrąco :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz